Ga verder naar de inhoud

Financieel medewerker

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Kortrijk | Interim

Functieomschrijving


Als financieel medewerker ga je zowel het crediteuren- als debiteurenteam binnen de financiële dienst ondersteunen.

Concreet:

- sta je, samen met de collega's van het crediteurenteam, in voor de verwerking en opvolging van inkomende leveranciersfacturen, kostennota's;
- behandel je reisaanvragen en reisdossiers;
- sta je, samen met een collega van het debiteurenteam, in voor het uitgaande facturatie, rappelbeheer en de opvolging ervan;
- speel je een rol in het aankoop- en bestelproces van de algemene diensten.



- Je beschikt over minimum een secundair diploma met economische en/of boekhoudkundige achtergrond.
- Je bent vertrouwd met de courante softwarepakketten en bent bereid andere softwareprogramma’s aan te leren.
- Relevante ervaring is een pluspunt.
- Je hecht belang aan discretie.
- Je voldoet aan de taalvereisten hoger onderwijs of bent bereid om dit te verwerven. Indien je over een buitenlands diploma beschikt, met uitzondering van Nederland, dient een gelijkwaardigheidsattest van NARIC (www.naric.be) toegevoegd te worden.
Functiespecifieke competenties
- Een systematische manier van werken, blijkt uit jouw planning en organisatie. Je werkt projectmatig en denkt hierbij analytisch en logisch.
- Jouw contactvaardigheid blijkt uit jouw inlevingsvermogen, de kunst om samen te werken en open te communiceren.
- Je bent sterk in het geven van advies, het argumenteren en onderhandelen.
- Kostenbewust handelen typeert jouw manier van werken.
- Je werkt nauwgezet en hebt oog voor detail.
- Je kan vlot beslissingen nemen rekening houdend met diverse factoren. Je handelt ook naar je beslissing.
- Je werkt zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid.



Salarisschaal barema B11 (581) voor een bachelordiploma van het Departement Onderwijs;
Salarisschaal barema C11 (577) voor een graduaatsdiploma of diploma secundair onderwijs van het Departement Onderwijs.

Je krijgt een laptop ter beschikking vanaf een opdracht van 35%.



Inhoudelijk:
de heer Mario De Brabander, coördinator financiële dienst
via mail mario.debrabander@vives.be of op het nummer +32 478 47 18 18

Administratief:
mevrouw Liene Holvoet, medewerker HR administratie,
via mail liene.holvoet@vives.be

VIVES Hogeschool

VIVES is een hogeschool waar een gemotiveerd team van 1.500 personeelsleden dagelijks werkt aan de toekomst van meer dan 17.000 studenten. De hoofdopdracht van de hogeschool is het verstrekken van onderwijs, maar daarnaast is er ook een uitgebreid team van onderzoekers, administratieve en logistieke medewerkers aan de slag in VIVES.
Als pionier van afstandsonderwijs in het Vlaamse landschap heeft de hogeschool haar reputatie als innovatieve instelling niet gestolen.

Andere vacatures bij VIVES Hogeschool

Administratief medewerker Levenslang Leren

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Kortrijk en Roeselare | Interim
Vacature bekijken

(Praktijk)lector elektromechanica en elektronica

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Kortrijk | Voltijds
Vacature bekijken

Coördinator kwaliteitszorg groep Gezondheidszorg - paramedische beroepen

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Brugge | Deeltijds
Vacature bekijken

Onderzoeker - lector safety & security

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Kortrijk | Deeltijds
Vacature bekijken

Medewerker onthaal en administratie

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Brugge | Voltijds
Vacature bekijken

Technisch medewerker gebouwen en logistiek

VIVES Hogeschool | Flexibiliteit om op alle campussen te werken, met uitvalsbasis campus Brugge | Voltijds
Vacature bekijken