Ga verder naar de inhoud

Gepersonaliseerde contentcreatie door marketeer en machine (COntent)

doelstelling van het project: Vlaamse KMO's ondersteunen bij het verantwoord gebruik van generatieve AI voor authentieke, gepersonaliseerde contentcreatie, om zo hun efficiëntie en concurrentievermogen te verbeteren.

Odisee hogeschool

ODS AIFORUM 2024

Waar gaat dit over?

Het project biedt Vlaamse KMO's strategische, technologische, ethische en juridische inzichten over het gebruik van generatieve AI in marketing. We werken samen met bedrijven aan praktische en herkenbare use-cases die hen de mogelijkheden en uitdagingen laten zien.

Doelgroep: Vlaamse KMO's die de mogelijkheden van generatieve AI willen leren kennen en de technologie willen inzetten om hun marketingactiviteiten te optimaliseren.

THOMAS VDBOSSCHE

Interesse in dit project?

Wil je meer weten over dit boeiend project, neem dan zeker contact op met met Thomas Van den Bossche

PUBLICATIE COVERS IMPACT

Onderzoek, dat mag gezien worden!

Met het digitaal magazine "Uitpakken met impact" willen de Vlaamse hogescholen exact dat doen wat de titel beoogt: laten zien (en ook een beetje 'stoefen') van hoe ze ondernemingen en organisaties helpen te professionaliseren en welke impact ze daarmee precies realiseren op de werkvloer.

Wil je precies weten wat er de afgelopen 3 jaar zoal gebeurde op gebied van onderzoek, innovatie en de kennisdeling van al deze opgebouwde expertise? Dan geeft dit digitaal magazine antwoord op deze vragen.

VLAIO Vlaamsehogescholenraad v4