AI assisted employer branding voor KMO's
doelstelling van het project: Ondersteunen van Vlaamse kmo's bij het aantrekken en behouden van gekwalificeerde medewerkers door een AI-gestuurde Employer Branding Assistent (EBA) te ontwikkelen.
HOGENT
Waar gaat dit over?
Het project creëert een roadmap voor KMO's om hun eigen AI-gestuurde Employer Branding Assistent te ontwikkelen, ter verbetering van hun interne en externe werkgeversimago, gebruikmakend van GPT-technologie voor een efficiëntere en effectievere employer branding strategie.
Doelgroep: De primaire doelgroep bestaat uit Vlaamse kmo-accountantskantoren geconfronteerd met arbeidskrapte. Secundaire doelgroepen omvatten intermediairs zoals softwareontwikkelaars, HR-consultants, en marketingorganisaties die de kantoren ondersteunen bij hun employer branding.
Interesse in dit project?
Wil je meer weten over dit boeiend project, neem dan zeker contact op met met Dennis Lippens. Hij vertelt je er alles over.
Onderzoek, dat mag gezien worden!
Met het digitaal magazine "Uitpakken met impact" willen de Vlaamse hogescholen exact dat doen wat de titel beoogt: laten zien (en ook een beetje 'stoefen') van hoe ze ondernemingen en organisaties helpen te professionaliseren en welke impact ze daarmee precies realiseren op de werkvloer.
Wil je precies weten wat er de afgelopen 3 jaar zoal gebeurde op gebied van onderzoek, innovatie en de kennisdeling van al deze opgebouwde expertise? Dan geeft dit digitaal magazine antwoord op deze vragen.